domingo, 5 de julio de 2009

PER FI HEM ARRIBAT A LA INDIA

03 juliol 2009

Per fi hem arribat a la India. El dia 01 de juliol vam sortir de casa a les 11.05h amb destinacio Londres. Vam fer nit a l'aeroport tirats en una zona reservada per incapacitats. Era un consol veure que no erem els unics. A les 09.45h del dia seguent vam volar desde Londres a Bombay. Un vol molt llarg pero entretingut mirant pelicules de Boollywood subtitulades en angles i xerrant amb el vei del costat que em fa fer de guia turistic durant una estona. A l'aeroport de Bombay vam fer una pizza i cap a les 02.00h p.m sortia el nostre vol cap a Bangalore. Vam arribar a Bangalore a les 04.00h del mati.
Per arribar fins a la ciutat ja la vam liar perque ens pensavem que ens timaven amb el preu del bus que ens havia de portar al centre de la ciutat. Vam baixar del bus pensant que el taxi seria mes barat i al veure que no, vam haver de tornar amb les orelles gatxes cap al bus. El conductor va veure tota la escena i es moria de riure. Ens va costar bastant trobar hotel i finalment estem en un cutre hotel bastant car: 700 INR es a dir uns 11 euros. Al arribar ens hem estirat una estona perque estavem baldats, ens hem dutxat (amb el revolucionari sistema de galleda i casso. Es a dir, omples una galleda amb aigua d'una aixeta i amb un casso te la tires per sobre. Aixo si, si et dutxes pel mati l'aigua es calenta i tot. M'ha agradat el sistema, de fet hem parlat amb el Pepe de posar-lo a casa perque no t imagines l'aigua que estalvies, je je).

Despres hem sortit a explorar. Ha sigut un nou contacte amb la India: el caos del transit, la gent, la olor a pixum, les vaques pel mig del carrer, els venedors taladrant el cap intentant vendre algo... typicall in India. Hem vist the Parlament House i Cubbon Park. Al Parlament ens hem trobat amb unes espanyoles que ens han reconegut per la samarreta de Granada que duia el Pepe. Despres hem anat a MG Road (Mahatma Ghandi Road), es una zona bastant pija i molt millor que la del nostre hotel. Hem vist botigues de marca i centres comercials. Buscavem un restaurant recomanat a la Lonely Planet (la nostra actual biblia) pero estava tancat i hem anat a un altre per guiris. Hem dinat lassanya i cassola de verdures + 2 kingfisher (cervesa India). Despres hem comprat una especie de navalla Suissa que ja ens ha tret d algun apuro i hem agafat un rickshaw per veure el Palau de Bagalore (sembla el castell de Windsor) i The Bull Temple: dins del temple hi ha un toro gegant fet amb una mateixa peca de pedra. Ens han beneit amb la polseta vermella que et posen al tercer ull (entre cella i cella). De cami al temple ens hem adormit dins del rickshaw, cosa gairebe impossible donada la constant sensacio d'estrellarte contra qualsevol altre vehicle, pero es que estem torrats. Abans de tornat a l hotel hem passat per l estacio de tren perque dema volem marxar de Bagalore. Preferim buscar destinacions mes tranquiles. Aixo es un caos. Creiem que Mysore i Kerala seran aquests llocs.

Avui es casen el Marc i la Marta. Segurament a aquestes hores seran a la cerimonia. Nosaltres hem sopat pa amb platan i una especie de kikos que ens van donar a l'avio ahir. Res a veure amb el banquet de casament, oi?
Vaig a rentar-me les dents i a dormir. Ja se'm tanquen els ulls. Per cert el llit es dur com una pedra i el coixi sembla que tingui pedres a dins pero a mi em semblara gloria!